לימוד שיווק בישראל – כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

בישראל שיווק הוא ענף ענק. הכלכלה הישראלית מונעת במידה רבה על ידי מגזר ההייטק ולמדינה יש תרבות סטארטאפים פורחת.

בישראל יש אוכלוסייה מגוונת עם עולים מאירופה, צפון אפריקה ואסיה. שוק השיווק בישראל שונה מאוד ממה שאתה עשוי למצוא במדינות אחרות. חשוב להבין כיצד המגוון הזה משפיע על אסטרטגיות שיווק ומסעות פרסום.

שיווק הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל עסק. זה הפך לחלק חיוני בניהול עסק מצליח ואסטרטגיית שיווק היא מה שקובע את ההצלחה או הכישלון של המוצר שלך.

בישראל ישנן עמותות רבות שתוכלו להצטרף אליהן כדי ללמוד עוד על שיווק ולהבין טוב יותר מה נדרש כדי להצליח בתחום זה. איגוד השיווק הישראלי הוא איגוד כזה המציע קורסים, סדנאות, כנסים וימי עיון בנושאי שיווק.

איגוד השיווק הישראלי מציע קורסים בכל מיני תחומים שונים ביניהם: פרסום, מיתוג, תקשורת, שיווק דיגיטלי, יזמות ועוד. הם גם מציעים סדנאות ליזמים שרק בתחילת דרכם ורוצים ללמוד איך להקים חברה משלהם מאפס.

מאמר זה הוא מדריך מקיף ללימוד שיווק בישראל. הוא יספק לך את כל המידע שאתה צריך לדעת בעת בחירת תוכנית שיווק, כולל האוניברסיטאות והמכללות המובילות בישראל, שכר הלימוד ולמה לצפות מהשכלתך.

הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר שוקלים ללמוד שיווק בישראל הוא להחליט איזה סוג תוכנית אתה רוצה. ניתן ללמוד שיווק כסטודנט לתואר ראשון או שני באחד מהמוסדות האקדמיים הרבים בישראל. התוכניות הפופולריות ביותר לתואר ראשון מוצעות על ידי אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית בירושלים ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב. כמו כן, קיימות אפשרויות רבות נוספות לתוכניות לתואר ראשון כגון אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת בר-אילן והטכניון – המכון הטכנולוגי הישראלי. סטודנטים לתואר שני יכולים לבחור ביניהם.

שיווק בפייסבוק

פייסבוק הייתה רשת המדיה החברתית הפופולרית ביותר עבור משווקים. עם העדכונים האחרונים לאלגוריתם של פייסבוק, חשוב להבין כיצד משווקים יכולים להשתמש בפלטפורמה הזו לטובתם.

האלגוריתם של פייסבוק הוא מערכת מורכבת המשתנה באופן שוטף. זה כל הזמן עובר שינויים ושינויים כדי לשפר את חווית המשתמש והמעורבות בפלטפורמה.

שינוי זה באלגוריתם נועד לצמצם תוכן ספאמי של מותגים ודפים, כמו גם להגביר פוסטים מחברים ובני משפחה. השינוי גם דחף סרטונים חיים גבוה יותר בעדכוני המשתמשים, מה שהיה ברכה עבור קמפיינים שיווקיים בווידאו רבים.

באופן כללי, ישנם כמה שלבים בסיסיים שעליך לבצע כאשר אתה מנסה לייעל את הפוסטים שלך בפייסבוק:

– שמור את הפוסטים שלך קצרים ותמציתיים: הטובים ביותר

שיווק באינסטגרם

אינסטגרם הופכת לפלטפורמה פופולרית לקמפיינים שיווקיים. בשנת 2018, אינסטגרם עברה את פייסבוק והפכה לפלטפורמת המדיה החברתית השנייה בשימוש בעולם.

זהו מחקר שיווקי שנעשה כדי לגלות עד כמה הפלטפורמה הזו יכולה להיות יעילה עבור מותגים וקמפיינים השיווקיים שלהם. המחקר מצא שלאינסטגרם שיעור מעורבות גבוה יותר מפייסבוק וטוויטר, מה שהופך אותה למקום אידיאלי עבור משווקים לקדם את המוצרים שלהם.

המחקר גם גילה שאנשים נוטים יותר לשתף או להגיב לפוסטים אם יש להם מרכיב ויזואלי כמו סרטונים או תמונות. משמעות הדבר היא שמותגים צריכים להתמקד ביצירת תוכן עם ויזואליה אם הם רוצים לוודא שהם מקבלים את מירב טווח ההגעה האפשרי בפלטפורמת המדיה החברתית הזו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
עשוי לעניין אותך: